Re: [LINUX:2544] Re: inetd

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Sat, 9 Aug 1997 14:38:50 +0300 (EET DST)

On Sat, 9 Aug 1997, Tevfik Uret wrote:

> merhaba

> bana gore crontable ile ilgili bir olay bu ...

Hocam tabi ki olabilir crontab ile birSeyler. Veya at komutu ile filan.
Ama benim istediGim o iSi kendisi yapan birSey var mI? xinetd gibi mesela.
AyrIca hosts.deny ve hosts.allow dosyalarIm Cok iyi CalISIyor normal
inetd de. Benim CaliStIrmadIm diye sOylediGim xinetd ile idi.

> asagida hosts.allow ve deny dosyalarimi gonderiyorum, isine yarayabilir...

SaygIlar, Sevgiler

Selami.