Re: [LINUX:2527] RE: Port Forwarding?

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Sat, 9 Aug 1997 11:22:25 +0400 (EET DST)

On Thu, 7 Aug 1997, Baris Cenberci wrote:

Merhaba,
Baris hocam cok sagol :) FWTK isimi mukemmel olarak gordu..
Plug-gw'sini degil ama tn-gw ve ftp-gw'si cok isime yaradi :)
Cok tesekkur ederim...
Burak hocam, senin fikir de aslinda iyi bir fikir, hatta gecenlerde
tcpwrapper'in son versionunu almistim, belki onda biseyler oynanarak da
yapilabilir ama o is biraz vakit istiyor.. Ben simdilik FWTK ile sorunu
hallettim.. Sana da ilgilendigin icin cok tesekkurler..
Herkese iyi calismalar...

> Cihat selam...
>
> Bunu yapacak bir sey bir proxy :) Telnet icin bir proxy nerden bulurum
> diyorsan...
>
> www.tis.com'dan FWTK'i indir... 2.0 verisyonu var. Freeware ve linux'da
> iyi derleniyor.. Program aslinda bir bastion host ve bir cok is
> yapiyor.. Ama senin isini gorecek olan plug-gw. Alet tam olarak port
> aktariyor... Ya da tn-gw ama onun senin istedigini tam olarak yapacagini
> sanmiyorum...
>
> Problem cikarsa yardim etmekten mutlu olurum...
>
> Herkese iyi calismalar...

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]