Re: [LINUX:2530] Re: Harddisk problemi

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Thu, 7 Aug 1997 22:45:48 +0300 (EET DST)

On Thu, 7 Aug 1997, Atakan Gurkan wrote:

> Selamlar,
>
> Sizin karsilastiginiz turden hatalari ben (maalesef) harddiskimde bir
> suru bad sector cikip, kullanilmaz hale gelmeden biraz once almistim.
> Burada biraz ile kasdettigim, bir iki hafta icinde 30-40 reboot. Bildigim
> kadariyla caresi olmayan bir dert. Alabilirseniz backup alin ama tar ile
> degil cunku bad sector'e gelince program cuvalliyor. NFS ya da wget
> benzeri bir programla dosya dosya kopyalamayi deneyin. Tabi iki
> harddiskiniz varsa bi' script de yeterli olur galiba.

Hocam backup alIcak pek birSey yok makinede. Uzerinde yeni linux kurdum ve
sadce router olarak kullanIlacak. Ama bad sector yok gibi Su anda. Ben de
Oyle birSeyden SUphelendim ve slow format attIm kurarken. HiC bir hata
vermedi. Biraz bekletti o kadar. GerCi bad sector olursa hata verir mi
bilmiyorum. Simdiye kadar hiC bad sector olan bir harddiske linux kurmadIm.
Neyse sonuC olarak harddisk uCarsa kaderimize. ilginiz iCin teSekkUrler.
Bu arada slow format sIrasInda mad sector varsa hata verir mi alet?
HiC deniyen var mI acaba?

SaygIlar, Sevgiler

Selami.