Re: [LINUX:2501]

remzi akyuz (remzi@service.raksnet.com.tr)
Tue, 02 Jan 1996 01:36:53 +0200

Selimcan Dalgic wrote:

> Selam,
> MOduller le ilgili olarak bana yardimci olabilir misiniz?
> modulleri nasil kullanir hale getiririm, udefined symbols hatasi
> nedir?
> nasil giderilir?
> simdiden tesekkurler

buyuk ihtimalle bir elf derleyiciniz ve 1.2.x veya oncesi cekirdek
konuduz var. Bunu duzeltmenin yolu su uc setirdir.
AS=/usr/i486-linuxaout/bin/as
LD=/usr/i486-linuxauot/bin/ld -m i386linux
CC=gcc -b i486-linuxaout-D__KERNEL__-I$(TOPDIR)/include
bu a.out kutuphaneleri ile 1.2.x cekirdegi derleyecekdir.

Yukaridaki Aciklam Linux-Cekirdek-NASIL dan alinmistir. detayli bilgi
icin lutfen oraya basvurunuz.(WWW.LINUX.ORG.TR 'de mevcut)

--
remzi@service.raksnet.com.tr