Re: [LINUX:2506] Re: Slackware 3.3

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Mon, 4 Aug 1997 12:19:51 +0300 (EET DST)

On Mon, 4 Aug 1997, Mennan OZTURK wrote:

> merhabalaar
>
> burda ki butun directoryleri cekmek bir haftadan fazla zaman aliyor .
> acaba linux ortaminda directoryeri komple getirmek gibi bir sansimiz
> varmi ????

inSallah sorununuzu doGru anlamISsImdIr. ald directory lerle birlikte
getirmekten bahsediyorsunuz zannediyorum.
2 seCeneGiniz var. birisi ilk Once alt directory leri aCIp mget * demek
ikincisi ise ncftp nin -R parametresini kullanmak. Haliba 2.3 ve yukarIsI
yapIyor sadece. Emin deGilim. AklImda o Sekilde kalmiS.

SaygIlar, Sevgiler

Selami.