RE: [LINUX:2483] Red Hat 4.2

Fahri Serhat Ebil (Fahri.Serhat.Ebil@raks.net.tr)
Fri, 25 Jul 1997 19:38:59 +0300

S e l a m l a r ,

Ben slackware Linux makinam uzerine samba kurdugumda karsilastigim bir
sorun soyleydi: Windows'un network ayarlarinda WINS cozunurlugunu
devreye sokunca bu makinalardan Linux'u goremiyordum. WINS'i kaldirinca
hersey cok guzel calisiyordu... Bu sorunu ben hala cozemedim... : )

S a y g i l a r ,

. f s e .

R A K S N E T