Re: [LINUX:2467] Re:

Mustafa (mustafa@bimel.com.tr)
Wed, 23 Jul 1997 14:53:39 +0300 (EET DST)

On Tue, 22 Jul 1997, Alper ATICI wrote:

> Date: Tue, 22 Jul 1997 20:00:43 +0300 (EET DST)
> From: Alper ATICI <alper@stm.com.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@Bilkent.EDU.TR>
> Subject: [LINUX:2467] Re:

> Sayin liste uyeleri,
>
> Sayet bu liste linux kullanan kisilerin bir tur eglence araci
> haline gelmediyse, yukaridaki iki satir vahim bir durumu
> arz etmektedir.
>
> Ilk satir ile bu sahisin listproc'a (umutsuz) bir sekilde
> signoff komutu gondermeye calistigi anlasiliyor. Ancak bu
> niyeti olan birinin ikinci satiri hangi akla hizmet yazdigini
> [...]
Bence gereksiz miktarda kiziyorsunuz benim tahminim vatandas bir
heves uye oldu (belki baskasinin gaziyla ) sonra da cikmak istedi ve ne
yapacagini bilemedi. Bu kadar yazilar yazacaginiza hic olmazsa Akgul
hocanin mutad duyurusunu adama forward etseydiniz daha iyi olmaz miydi ?
Herkeseiyi calismalar .

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
|The fire was discovered then the security problem arouse |
Hints&Tips_v0.1