Re: [LINUX:2459]

Alper ATICI (alper@stm.com.tr)
Tue, 22 Jul 1997 21:11:51 +0300

Ozgur Demirtas wrote:

> linux subscribe delete Ozgur Demirtas
> Artik linux grubundan mail almak istemiyorum.

Sayin liste uyeleri,

Sayet bu liste linux kullanan kisilerin bir tur eglence araci
haline gelmediyse, yukaridaki iki satir vahim bir durumu
arz etmektedir.

Ilk satir ile bu sahisin listproc'a (umutsuz) bir sekilde
signoff komutu gondermeye calistigi anlasiliyor. Ancak bu
niyeti olan birinin ikinci satiri hangi akla hizmet yazdigini
dusunmeye davet ediyorum. Acaba birisi listproc'un
cok muhabbet, ve gunde 24 saat e-mail mesajlarini
alip istifleyen, sonra da bunlari alicilarina bizzat gonderen
bir PTT memuru oldugunu mu soyledi? Yoksa bu
arkadas listproc denince Turkce cumleleri anlayabilen
bir yapay zeka harikasi sistem mi anliyor?

Sayet bu arkadas bir cesit tenkid yapmaya calisiyorsa
bu tur dolayli inceliklere(!) gerek yok diye dusunuyorum.
Listede bazi yazismalarin gayri-ciddi ve karsilikli atisma
seklinde cereyan ettigine cogunlukla tanik oluyorum, ve
bunu bircok uyesi olan bir liste icin dogru bulmuyorum.
Belli ki, bazilarini da zivanadan cikariyor...

Tum bunlari bu listenin bir cesit "Linux-Mavra" listesi
olmadigini farzederek yazdim. Yaniliyorsam hemen
uyarin, derhal signoff ederim...

Alper ATICI