Re: [LINUX:2426] linuxtaki apache web server

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 16 Jul 1997 09:23:35 +0400 (EET DST)

On Tue, 15 Jul 1997, Egemen Ergel wrote:

> selamlar linux kurulunca default olarak yuklenen apache web server i
> nasil kapatabilirim
> slackware 3.2 kullaniyorum
> apache /var/lib gibi bir dir in icerisinde calisiyor ben ise yeni
> version bir apache nin
> /usr/local/etc/httpd altindan calismasini istiyorum
> bunu nasil yapacagim?

Eski yerindeki dir'lerin ismini degistirip, yeni location'u gosteren bir
link koyun :) Eski apache'nizle devam edebilirsiniz o zaman..
(Su an apache.org'da en son 1.2.1'i var ve sorunsuz calisiyor...)

> --
> Egemen Ergel
> TEKLAN Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
> tel : 90-212-2821121
> fax : 90-212-2821120
> e-mail : egemen.ergel@teklan.com.tr

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]