Re: [LINUX:2423] ayni soru yeniden

Duzgun Gul (DUZGUN@cc.emu.edu.tr)
Sat, 12 Jul 1997 00:22:34 GMT+7200

> Date sent: Fri, 11 Jul 1997 17:52:04 +0300 (EET DST)
> Send reply to: linux@bilkent.edu.tr
> From: Egemen Ergel <egemen.ergel@teklan.com.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:2423] ayni soru yeniden

> selamlar daha onceden de sormustum ama eski maillerimi kaybettigim icin
> tekrar sormak zorunda kaldim.
> linux a installation dan sonra networ karti tanitmak icin neler
> yapiliyor.
> yani hatirladigim kadariyla kernel ile ilgili bir takim utiller vardi ve
> orada belirtiyorduk bir suru opsiyon ile beraber ethernet i de ..
> [...]

Selam
oncelikle yeni bir kernel derlemeniz lazim
make config de networking secenegine yes dedikten sonra size uygun
olan ethernet kartina da olur veriyorsunuz..
Bu arada config sirasinda OTHER CARDS diye bir secenek geliyor
onada evet derseniz onunuzde daha fazla secenek olur.
sonrasinda ise make dep; make clean
ve make zImage

Kolay Gelsin