RE: [LINUX:2414] Re: bootdisk

Ali Tasdogan (tasdogan@superonline.net)
Thu, 10 Jul 1997 16:51:37 +0300

Dun yanlislikla listeye gonderdigim gayri ciddi mesaj yuzunden tum liste
uyelerinden ve Sencer Kutlug dan ozur dilerim. Ayrica flame nevii
mektuplar almadigim icin tesekkurlerimi sunarim. Dikkatsiz bir reply
secenegi sonucu Sencer'e gonderecegim kisisel mesaj sizlere ulasti.
Vaktinizi aldigim icin tekrar ozur dilerim.

Iyi Calismalar

Ali Tasdogan