Re: [LINUX:2407] Linux

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Tue, 08 Jul 1997 18:31:44 +0300

tabiki internet ten
bilkent de bir linux mirror u var oradan alabilirsiniz
yada bir takim firmalar linux distribution lar satarlar makul fiyatlara
software cd leri vede kitaplari ile birlikte alabiliyorsunuz hatta daha
sonra cikacak update leride gondermeleri icin opsiyonlari var ama en
kolay ulasabileceginiz yer internet site laridir
http://web.bilkent.edu.tr da (yanilmiyorsam yansilar kisminda vardir
ayrica ftp;//ftp.ege.edu.tr ftp server inda da linux vardi
redhat yada slackware halgisini kullanacaksaniz internetten download
edip makinaniza kurabilirsiniz..

Abbas Ali Aloc wrote:

> Selam,ben birkere daha yazmistim fakat ulasti mi anlayamadim. Bilkent
> universitesinde ogrenciyim. Ben de linux kullanicisi olmak (yada en
> azindan denemek :_-) istiyorum.
> Karsilastiginiz sorunlarla tanisikligim olsun diye listeye yazildim.
> Mumkunse en yeni, ve en kullanilir bir linux versiyonunu nasil ve nereden
> edinebilecegim konusunda yardimci olursaniz cok sevinirim.
> Cok tesekkur ediyorum.
> ** Abbas Ali Aloc **

Egemen Ergel
TEKLAN Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
tel    : 90-212-2821121
fax    : 90-212-2821120
e-mail : egemen.ergel@teklan.com.tr