Re: [LINUX:2401] Re: Matrox MGA Millenium 2MB

Frank Kagan Gurkaynak (kgf@c3i9.epfl.ch)
Mon, 07 Jul 1997 11:06:56 METDST

> Bilmiyenler icin soyluyorum. X icin video karti tanitmak abuk subuk bir
> istir. Hatta dokumanlarda bunu listeye sormayin diye bir seyler bile
> vardir. Tamam listeye sorun, ama yanitlari listeye atmayin bence.

Herkes icin soyluyorum, X icin video karti tanitmak bayagi bir gereklidir
bence, Kabul uzaktan cozmesi zor, oyle kolay kolay sihirli cozumler
yaratilmiyor ama bence yine de her zaman bu konudaki sorunlarinizi listeye
gonderebilmelisiniz. (neden en kalabalik news grouplardan biri comp.os.linux.X
ve comp.os.linux.setup ??). Eee yanitlara gelince ben bir soruya verilen
cevaplarin listeye gonderilmesi taraftariyim (benim 3.629 liram).

> sevgi, saygi, RP Feynman ...

sevgi, saygi, hosgoru
> Atakan Gurkan

KGF