Re: [LINUX:2390] S3 Trio64V2

Gorkem Cetin (e077245@orca.cc.metu.edu.tr)
Sat, 5 Jul 1997 16:18:10 +0400 (MEDT)

Selam,

Eger xf86config kullaniyorsaniz card database'den 245 numarayi secin,
herhalde buraya kadar gelmissinizdir.. herhangi bir ramdac veya
clockchip setting yapmaniza gerek yok, hepsini xserver kendisi ayarliyor.
bunlara ragmen calismiyor ise , (acaba nerede hata veriyor biraz daha
bilgi verir misiniz ? ) XF86_SVGA surucusunu -sorun duzelene- kadar
kullanabilirsiniz. S3'ler aslinda hic sorun cikartmadilar bana simdiye
kadar . rahatlikla 16bpp / 24bpp kullandim. kurulumu da cok kolaydi..

Iyi calismalar,
Gorkem