Re: [LINUX:2329] Re: 386 PC uzerinde Linux & X Window calistirmak

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Wed, 21 May 1997 14:01:21 +0400 (MEDT)

On Wed, 21 May 1997, Hakan Koseoglu wrote:
> (CPU
> Bu tur bir makinada X calistirmak olume esdeger bir aci verir :)
> Kabul, ben de bir 386DX10'da 4MB ile calistirdim ammavelakin sadece tty
> idi :)
>
> 8MB 486 ile Xwindows performansi kotu olabiliyor. 386 ile ortalama bir %50
> indirim daha oldugunu dusunursem... 386DX40 islemci bulmaya calisin,
> performans ciddi olarak etkilenebilir.
>
> Diger programlarda ise fazla bir degisiklik olmaz, performans eksikligi
> ozellikle X calistiran programlarda belli olacaktir.

Ben de 386DX40 + 387-FPU + 8MB uzerinde Linux+X kullanmistim. O zamanki
kosullara gore oldukca mutlu etmisti beni. Ama simdi sorarsaniz "Amma
cile cekmisiz o zamanlar..." denmekten de kendimi alamiyorum.

Bence bu gunun kosullarinda 386SX'te ve FPU'suz LINUX+X calistirmaya
degmez.

Saygilar,

Yavuz Darendelioglu
Ankara / TURKEY