Re: [LINUX:2277] Re: Leased-Line ile PPPD...

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Thu, 1 May 1997 10:14:33 +0300

kesinlikle yerine goturup denemeniz gerekmiyor
modemleri back to back (yani sizin bagladiginiz gibi) baglayip calistigina
emin olmadan gotururseniz epeyce ot yolarsiniz
yalniz sunlardan emin olum
1. Modemleriniz gercekten 2 telli l-l mi kullaniyor? (Bazi modemleri 4 tel
l-l isterler yada setuplarinda 2 tel 4 tel secenegi olur)
2. arada olan kablo direkmi olmali yada ywist mi olmali (Twist = birinin rx
i digerinin tx ine seklinde olan baglanti)
bunlari bir kontrol edin
modemler kesin bir sekilde handshake yapiyorlarmi??
unutmayin l-l modemlerde siz bir data gondermiyor bile olsaniz modemler
arasinda belirli peridoylarda bir data alisverisi olur yani modemlerinizi
makinalariniza baglamasaniz bile belirli araliklarda transmit ve receice
ledlerinin yanip sonmesi gibi bir durum olmali? bu arada modemlerinizin
markalari ne? bir cok modemle cebellestigim icin belki daha once
kullandigim bir modemdir ve daha cok yardimci olabilirim size/
Kolay gelsin

> From: Cihat Arikan <arikan@bornova.ege.edu.tr>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:2277] Re: Leased-Line ile PPPD...