Re: [LINUX:2276] Re: Leased-Line ile PPPD...

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 1 May 1997 10:02:02 +0400 (EET DST)

On Thu, 1 May 1997, Egemen Ergel wrote:

> Modemlerin kesinlik le anlastiklari konusunda eminmisiniz Cunku bazi L-L
> modemler aralarinda back to back kablo kullanilirken kablonun twist
> olmasini isterler...

Yani normal olarak modemler baglaniyor ve 5-6 garip karakter geliyor
sadece.. O tur bir hata olmasi durumunda baglanip hemen atmasi gerekmez
mi? Cunku bunlar baglaniyor ve oylece bekliyor ondan sonra.. Yalniz onceki
mesajimda da yazdigim gibi, gercek l-l hatta baglamadim ben.. Yani bu l-l
hat olmadigi icin oluyor olabilir mi? Direkt bir tel. kablosuyla (2 telli)
ikisini birbirine baglayarak denemistim.. (Cunku makinanin konulacagi
fabrika bize oldukca uzak.. Baglantilarini yapip goturmek istiyorum.. Ama
sanirim yerinde goturup denemek gerekiyor..)

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@office.konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]