Re: [LINUX:2267] linux ve 4 ram

Hakan Koseoglu (hkose@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Tue, 29 Apr 1997 11:40:09 +0400 (MEDT)

Merhaba,

On Tue, 29 Apr 1997, TAN MEHMET wrote:

> Benim 4 ramli bir 386 dx-40 im var ve bu makinaya linux kurmak istiyorum.Fakat
> memory dusuk oldugu icin loadlin kullaniyorum.Ama
Hmmm... Ben ayni donanima sahip makinama Red Hat disinda hic bir linux
kurulum sorunu yasamadim. Red Hat kurarken ise, once 8MB takmam gerekti,
kurulum bittikten sonra 4MB'sini soktugumde bir sorun cikartmadi.
Bence baska bir sorun var. Dosyalarin tam olarak kurulduguna emin misin?
Hangi kernel, hangi distribution?

> Not:Biliyorum senin ilk once kulusturden kurtulman gerekiyor diyorsunuz ama
> bu makinaya linux kurmam gerekiyor.
Kesinlikle hayir, 4MB 386dx-10'a bile Linux kurdum ve performansi
mukemmeldi.. Ayni anda 8 ayri logini ve her birinin 3-4 taskini
calistirabiliyordu, daha ne isteyeyim?

Gorusmek uzere...

Hakan Koseoglu

| E-Mail : Hakan Koseoglu@8:103/111@Hitnet | Hi Turkiye Net (HiTNeT).. |
| Hakan Koseoglu@2:430/312@fidonet |-----------------------------|
| hkose@rorqual.cc.metu.edu.tr | Consultant |
| -- High Priest of Ulu Geyik -- | Kullanici Servis Grubu ODTU |