Re: [LINUX:2247] bir olay

Murat Iliman (murat@ada.com.tr)
Thu, 17 Apr 1997 15:20:23 +0300 (EET DST)

Merhaba,

Herseyden once "Gecmis olsun". Gercekten zor bir durum. Iyi
kurtarmIssInIz. Tebrikler...

Kilitlenme turkce karakterlerden kaynaklanmamIs olabilir. Kendi yazdIgImIz
cgi'lar (Turkce karakterlerle) duzgun calIsIyor. Baska bir sorun olabilir
bence...

Bu tur bir durumda network destekleyen bir bootdisk'ten acIp istediginiz
partitionlarI elle mount edebilirsiniz. nfs uzerinden mount edeceginiz bir
baska disk'e de yedek alabilirsiniz.

Iyi calIsmalar...
Murat

On Thu, 17 Apr 1997, Tevfik Uret wrote:

> merhaba
> size linux ile ilgili basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum,
> Slackware96 yi yeni kurmustum,
> Apache altinda bazi cgi script denemeleri yapiyordum
> cgi leri rexx de yaziyorum,
> bir telefon rehberi yazmak coktandir aklimda idi
> telefon datalari elime gecmisti ve bende oturup script i hazirladim
> yanliz bir sorun vardi, veri tabani turkce karakter iceriyordu
> script icerisinde de turkce karakter kullandim,
> daha sonra netscape ile test lere basladim
> o da ne makina contacted deyip bekliyor,
> [...]

Tel : +90-312-467-5859 Fax : +90-312-467-3332
BBS : +90-312-467-1208 (8 lines) internet : murat@ada.com.tr
Address : Bulten Sk. 4/8 Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey