Re: [LINUX:2244] Re: Sistem saati ve Linux saati

Burak DAYIOGLU (bbm759@eti.cc.hun.edu.tr)
Mon, 14 Apr 1997 14:10:31 +0400 (EET DST)

On Sat, 12 Apr 1997, Ufuk Ozdemir wrote:
> Bir makinaya linux (Redhat)kurduk.Makinanin sistem saati ile linux un
> saati uyusmuyor.Kurulum asamasinda saatin zaman diliminin secimi ile
> ilgili bir hata yapmis olma olasiligini dusuyorum.linuxun saatini nasil
> degistirebilirim.Makina shutdown olunca acilinca saat geri kaliyor .
> Bunu nasil engellerimTesekkurler.
> Iyi calismalar.

Selam Ufuk,
Redhat'in rc scriptlerinde time ile oynayan birkac program var. Onlari ben
cikarttim ve saglam calisiyor. Bir de cikartip tekrar denesene...

Selamlar,
Burak

PS: Olmazsa haber ver de , bir redhat box'ta deneyeyim...