Re: [LINUX:2237] Unresolved symbols

Mustafa (mustafa@bimel.com.tr)
Thu, 10 Apr 1997 21:01:14 +0300 (EET DST)

On Thu, 10 Apr 1997, Serkan Akcin wrote:

> [...]
> 96 tIda tanitamiyorum.(Kurum sirasinda bare.i ve color.gz kullandim.)
> Network kartim zannedersem ne2000 uyumlu...
> Daha sonra network kartini tanitamayinca belki kernel desteklemiyordur
> diye kernel 2.0.0 i yeniden derledim.Bu arada tam anlamini bilmesemde
> module olarak slip ppp gibi <M> (module olarak)seceneklerini de sectim.Ve
> geri modules.txt de yazanlarin aynisi ile devam etti. Kisaca makinayi
> yeniden actigimda "Unresolved symbols in module /lib/modules/2.0.0/...
> hatalari ekrandan gecti ve Network unreacheable hatasi kacinilmaz bir
make modules ve make modules-install (tam boyle miydi siz yine bir instal
dosyasina bakin) yaptiniz mi ? Bir de ne2000'i modul olarak degilde
kernelin icerisine alabilirsiniz oyle taniyor obur turlu de tanitma
sansiniz var ama oylesi daha kolay.

> Simdi ne yapmam gerektigi hakkinda fikri olan varsa lutfen
> yardimlarinizi bekliyorum...
>
> P.S.=Ayrica bare.i nin yanlizca IDE yi destekledigini biliyorum.
> Ama elimdeki bootdsks.txt de network kartini support eden bir satir
> gecmiyor.Yoksa benmi goremedim...
> *************************************************************
> Serkan Akcin
> E-Mail:serkan@karatay.cc.selcuk.edu.tr
> serkan@karatay.cc.selcuk.edu.tr
>
> Have A Nice Day...
> *************************************************************

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Hints&Tips: Yurtdisindan ftp yapmak iskence mi ? Mailftp ye ne dersiniz |
|link kopmasindan yarim kalan dosyalar icin Ncftp nin get -C opsiyonu |
|Dosya bulmak icin find . -name 'arananisi*' -print kullanabilirsiniz |
|ls -alR |grep dosyaismi ile de system adminlerini kizdirabilirsiniz |
|Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
|The fire was discovered then the security problem arouse |
Hints&Tips_v0.1