Re: [LINUX:2224] Re: s3 Virge

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Mon, 31 Mar 1997 15:52:47 +0300

F. Kagan Guerkaynak wrote:

> selamlar
> cok kisa bir sure once S3 Virge 3D 2mb ekran karti aldim
> fakat xwindows bu ekran kartini tanimadi zaten card databesinde

Hangi dagitim, hangi versiyon ?
bildigim kadari ile (hic virge kullanmadim) XFree86 3.2 ile ek iki
server
geliyor. Bunlardan birisi S3 Virge destekliyor.

buyuk ihtimal sizde XFree86 3.1.2 var zira:
xf86config'den:
-----------
243 S3 Trio32 (generic) S3 Trio32
244 S3 Trio64 (generic) S3 Trio64
245 S3 Trio64V+ (generic) S3 Trio64V+
246 S3 ViRGE (generic) S3 ViRGE
247 S3 ViRGE/VX (generic) S3 ViRGE/VX
-------

> de yok.SuperProbe da S3 chipseti icin unknown mesaji veriyor
> Bu aralarda da S3 Virge kartlar bayagi bi populer oldugu icin
> benimle ayni sorunu yasamis olanlar olabilir.S3 un web siteinda da

> linux la ilgili en ufak bir laf gecmiyor.
>
> yardimalriniz icin simdiden tesekkurler.!

XFree86'yi guncellerseniz sorun kalmayacaktir.

XFree86 3.2'de koclar gibi S3 Virge icin server var. Evde
kullaniyorum.... Tek bir derdi, arada sirada, nokta nokta cizgiler
cikariyor.... Ama yine de mutluyum...

B.C.
=={:{)*
e-mail=Baris.Cenberci@raksnet.com.tr