Re: [LINUX:2211] Re: bootp

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Fri, 28 Mar 1997 14:13:17 +0200

bu konudaki bilgi istegim su nedenden kaynaklaniyor :
ben bir ISP system administrator uyum
ve dial up olarak sisteme ulasan bazi ozel insanlar icin hangi porttan
gelirlerse gelsinler hep ayni ip adresini vermem gerekiyor.. remote
management olaylari icin falan..
dolayisiyla diskless terminal olarak degilde
internet client olarak gelen bir kullaniciya kullanici ismi ni kontrol
ederek her seferinde ayni ip assign etmek gibi bir sorunum var..