Re: [LINUX:2189] linux router

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 27 Mar 1997 16:19:04 +0300 (EET)

On Thu, 27 Mar 1997, Hakan Hacigumus wrote:

> Bir linux makineyi router olarak kullaniyorum. Ic
> networkdeki makineler unix oldugu surece sorun yoktu. Ancak
> simdi ic network uzerinde bazi makinelerin Windows NT
Ben ayni sekilde bir network halihazirda kullaniyorum ve sorunsuz
TCP/IP uzerinden gayet iyi bir sekilde calisiyor..
Windows NT'lerde gateway olarak sizin linux'u gostermeniz yeterli..
Yalniz linux kernel'inizde routing option'u acik mi?
Acik degilse tekrar kernel derlemeniz gerekebilir...

> olmasi durumu var. Bu durumda linux router NetBEUI
> paketlerini aktaramadigi icin NT makinelerin disari
> cikamamasi sorunu yasaniyor. Bunu cozmek icin ic network
> uzerinde bir de WINS kurulmasi cozumu onerildi. WINS
> kurmadan yalnizca linux router uzerinde
> gerceklestirilebilecek bi cozum var mi ?
>
> Iyi calismalar.
>
> Hakan Hacigumus

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@office.konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]