Re: [LINUX:2164] Re: Yuksek modem sayisi?

Ozerk Alpay (Ozerk.Alpay@charon.raksnet.com.tr)
Wed, 12 Mar 1997 10:43:55 +0200 (EET)

On Tue, 11 Mar 1997, Senol Gulgonul wrote:

> Bir access server(cisco yada digerleri) kullanmadan nasil olur
> bilmiyorum.

serial multi-port tipi aletler ile olabilir,
linux bOyle bir alet sayesinde access server gibi
davranabilir, hatta slip ve ppp baGlantI bile saGlayabilir,
Serial-HOWTO, Modem-HOWTO, PPP-HOWTO gibi dosyalarI
incelemenizi Oneririm.
saygIlar.

--
Ozerk Alpay