Re: [LINUX:2164] Re: Yuksek modem sayisi?

Mehmet Avcioglu (mav@ece.engr.ucf.edu)
Tue, 11 Mar 1997 13:51:58 -0500 (EST)

16/8 port serial kart kullanabilirsin. Boca'nin var bildigim kadariyla iyi
bir 16 port serial karti. Linux doc'larinin icinde Boca-Howto gibisinden
birsey olmasi lagzim yanlis hatirlamiyorsam, ona bir bak..

- Mehmet