Re: [LINUX:2133] Sendmail 8.8.5 (fwd)

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Fri, 28 Feb 1997 13:11:35 +0300 (EET)

On Fri, 28 Feb 1997, Mustafa Akgul wrote:

> Merhabalar ..
> Sendmail 8.8.5 kurdum soyle bir sorun cikti. Tum sendmail
> processleri waiting child durumunda idi ve cpu kullanim oranlari %80'den
> asagi dusmuyordu. gcc 2.6.x ile derlendi. Sorun bundan mi kaynaklaniyor
> yada neden kaynaklaniyor bir fikri olan var mi ?
> NOt:Simdi baska bi gcc ile deniycem sonucu iletirim.

Merhaba..
Ben 8.8.5'i gcc 2.7.0 ile derledigimde de ayni sorun cikmisti.. (Bu
makinadeki kernel 1.2.8'di..) Ama gcc'si 2.7.2 olan 2.0.20 kernelli
bir makinada da baska sorun cikarmisti.. Orada da, maillerin bazilarini
BAD MAIL olarak algiladigini, ve de log'larinda garip bir hata verdigini
gormustum.. (Bir iki hafta once listeye yazmistim ben de bu tur bir hatayi..)
Gerci kullanan arkadaslar sorun olmadigini soylemislerdi ama bu hatalar
bizim makinalardaki bir library vs..'den kaynaklaniyor olabilir mi? Eger
oyleyse, bu sendmail ile ilgili lib.ler hangileridir?
Bilgi verebilirseniz sevinirim..
Tesekkurler..

> [...]
> |Hints&Tips: Yurtdisindan ftp yapmak iskence mi ? Mailftp ye ne dersiniz |
> |link kopmasindan yarim kalan dosyalar icin Ncftp nin get -C opsiyonu |
> | -------- |
> |Dosya bulmak icin find . -name 'arananisi*' -print kullanabilirsiniz |
> |ls -alR |grep dosyaismi ile de system adminlerini kizdirabilirsiniz |
> |Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
> |The fire was discovered then the security problem arouse |

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@office.konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]