Sendmail 8.8.5 (fwd)

Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Fri, 28 Feb 1997 08:58:16 +0200 (EET)

Forwarded message:
>From mustafa@bimel.com.tr Wed Feb 26 17:45:16 1997
Date: Wed, 26 Feb 1997 17:36:56 +0200 (EET)
From: Mustafa <mustafa@bimel.com.tr>
To: akgul@bilkent.edu.tr
Subject: Sendmail 8.8.5 (fwd)

Merhaba hocam kusura bakmayin.Asagidaki maili listeye iletirmisniz
? Bu maili size fw etmek durumunda kkaldim listeye yine dagilmadi. Bunun
sebebi nedir acaba listproc'da mi bir sorun var yoksa bizim domain'de mi
?
Tesekkurler iyi gunler .

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Hints&Tips: Yurtdisindan ftp yapmak iskence mi ? Mailftp ye ne dersiniz |
|link kopmasindan yarim kalan dosyalar icin Ncftp nin get -C opsiyonu |
| -------- |
|Dosya bulmak icin find . -name 'arananisi*' -print kullanabilirsiniz |
|ls -alR |grep dosyaismi ile de system adminlerini kizdirabilirsiniz |
|------------------------------------------------------------------------|
|Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
|The fire was discovered then the security problem arouse |
Hints&Tips_v0.1

Sendmail 8.8.5 kurdum soyle bir sorun cikti. Tum sendmail
processleri waiting child durumunda idi ve cpu kullanim oranlari %80'den
asagi dusmuyordu. gcc 2.6.x ile derlendi. Sorun bundan mi kaynaklaniyor
yada neden kaynaklaniyor bir fikri olan var mi ?
NOt:Simdi baska bi gcc ile deniycem sonucu iletirim.