Re: [LINUX:2089] Re: netscape browser (fwd)

Aeolus (aeolus@accessone.com)
Mon, 24 Feb 1997 14:45:49 -0800 (PST)

Akile Sahin wrote:

> Netscape 3.01 java`li sayfalari yuklerken bus error verip cikiyor.
> java_301 gerekli yerlere kopyalandigi halde. Ayni sayfalara win95
> altindaki netcape`den erismek zorunda kaliyorum. Bence bir bug.
>

> Bu Netscape firmasinin Linux icin Netscape'i eski malloc lib'leri ile
> derlemis olmasindan kaynaklaniyor. Asagidaki sayfa isinize yarayabilir:
>
> http://members.ping.at/theofilu/netscape.html
>
> Bu sayfada sorunlar ve sorunlarin cozumlerini bulabilirsiniz!
>
> Sevgiler...
>
> --
> B.C.
> [...]
Evet, dogru Netscape'in daha yeni malloc function'lari kullanamamasi
Netscape bug. Fakat bir noktayi daha aydinlatmak isterim, eger
browser'iniz genelde normal calisiyor, ama sadece java'li sayfalari
dolarken sorun cikartiyorsa bu yeni libc.so.5.3.12'nin "buggy" olmasindan
kaynaklaniyor. En iyi cozum methodu eski libc.so'lardan birini alip sirf
netscape icin kullanmak. Mesala libc.so.5.2.18'leri /lib'de bir dosyaya
mesala, lib/5218'ne koyun, ve su islemleri yapin

cd /lib/5218
ln -s libc.so.5.2.18 libc.so.5
ln -s libm.so.5.0.5 libm.so.5

ve java icin:

mkdir /usr/local/netscape/java
mkdir /usr/local/netscape/java/classes
cp java_30 /usr/local/netscape/java/classes (java_30 neredeyse...)

Bundan sonra daha asagida verecegim "script" icin netscape'in ismini
degistirerek,
mv /usr/local/bin/netscape /usr/local/bin/netsc

Bundan sonra asagidaki script'i "netscape" olarak isimliyebilirsiniz

----------------- CUT HERE -------------------------------------

#!/bin/sh
export CLASSPATH="/usr/local/netscape/java/classes/java_30:."
export LD_LIBRARY_PATH="/lib/5218"
netsc $*

Iyi calismalar

*