Re: [LINUX:2116] userin kullanim alanlari

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Mon, 24 Feb 1997 19:14:31 +0300 (EET)

On Mon, 24 Feb 1997, Hasan AKKOC (B.i.M) wrote:

> linux de tanimladigim userlara belirtilen limit kadar
> alan vermek istiyorum..ornegin 2 Mb lik bolumler halinde..Sinirli alanlar
> vermek istiyorum.. bu islemi nasil yapabilirim..
> herkese iyi calismalar..
>
> _hasan

Quota kullanabilirsiniz :)
(bunun icin oncelikle kernelinizde quota support'u olmali ve de quota
paketi icindeki kontrol programlarini kurmalisiniz.. Eger kernel'iniz
1.3.x ise default quota supportu vardir ancak derleme sirasinda enable
etmis olmaniz gerekiyor.. Diger programlar ise linux install sirasinda
quota secildiyse kurulmustur.. Yoksa da su an cesitli site'lerde
quota-1.55 vs.. seklinde bulabilirsiniz..)

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@office.konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]