Re: [LINUX:2089] Re: netscape browser

Omer Kurtulmus (omer@yore.com.tr)
Fri, 21 Feb 1997 11:14:02 +0200 (EET)

Baris Cenberci wrote:

> Bu Netscape firmasinin Linux icin Netscape'i eski malloc lib'leri ile
> derlemis olmasindan kaynaklaniyor. Asagidaki sayfa isinize yarayabilir:
>
> http://members.ping.at/theofilu/netscape.html
>
> Bu sayfada sorunlar ve sorunlarin cozumlerini bulabilirsiniz!

baris cemberci ye tesekkur. Bu sayfadaki Netscape_fix linkindeki dosyayi
yani nets.tar.gz yi cektim ve root olarak / directory de actim.
artik bus error falan almiyorum. sadece calistirirken netscape degil nets
kullaniyorum. Bunun disinda .fvwm95-2 dosyasinda netscape ikonu ekledim
ve onu da netscape degil de nets diye calistiriyorum. Buradan istedigim
geometry yi de bildiriyorum. java_301 yoktu, veya bus error verip
netscape in cikmasiydi gibi hic bir derdim kalmadi.

Omer