Re: [LINUX:2107] Re: C_programing editor

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Thu, 20 Feb 1997 15:16:32 +0200

Mustafa Akgul wrote:

> Sayet gerekli yatirimi yapmaya hazirsanz, en iyi editor
> emacs'dir.
>
> Contetx sensistive, extensible, lisp temmeli bir editordur.
>
> Aslind a sbit halleri dos'da daha gelismis halleri
> ms-windows'da, tum unix'lerde gyet guzel calisir.
>
> Destek dosyalari cokdur.
> Icinden he r bir halti edebilrisniz; yemek yemek ve uyumak
> disinda.
>
> Program yazmak, derlemek, debug etmek, mail okumak/atamak, news
> okumak/atmak, web doslaysmak (resimsiz) ftp vs yapmak
>
> Profesyonel bir programci olacaksaniz, ogrenmeye deger.

> [...]

Bir baska cozum de xwpe (X Window Programming Enviroment) Oldukca hos
bir editor, Linuxlarda ve diger UNIXlerde kullanilabilinir. (Ben vakti
zamaninda Ege'nin OSF'lerinde de derlemistim.) Oldukca konfigurasyonu
Turbo C'ciler icin tanidik ve kolay. Ayrica hos ozellikler de var,
istenilen compiler ya da debugger'i kullanabiliyor... Bir denemeye deger
diye dusunuyorum...

Sevgiler...

--
B.C.