Re: [LINUX:2090] Ethernet kart ve linux

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Mon, 03 Feb 1997 18:29:02 +0200

alptekin temizel wrote:

> Merhabalar :)
> Bugun bir alete linux kurdum, fakat ethernet kartini nasil
> tanitacagimi bilmiyorum :). Iki yolu var galiba... 1.si yeni kernel
> compile etmek, ikincisi /etc/rc.d/rc.modules u degistirip modul eklemek
> falan ... Hangisi daha kolay olur? ve nasil yapabilirim...
> Tesekkurler :)

Selamlar...

Bence kernel derleyin. /etc/rc.d/rc.modules'e yeni modul eklemek bir
cozum olabilir, ancak, yeni bir makina kurdugunuz zaman, makinanizin
konfigurasyonuna gore yeni bir kernel derlemek, size daha uygun bir
kernel saglar, boylece gelen generic kernel'deki gereksiz kisimlardan
kurtulursunuz, hiz ve memory kazanirsiniz.

Yeni kernel derlemek icin /usr/src/linux altindaki README'ye bir goz
atin.

Iyi calismalar.

--
B.C.