Re: [LINUX:2083] netscape browser

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Mon, 3 Feb 1997 09:12:36 +0300 (EET)

On Sat, 1 Feb 1997, Omer KURTULMUS wrote:

> selam.
> Linuxda netscape in windows size larini nereden ayarliyoruz?
> Default olarak 500x700 pixel genislikXyukseklik geliyor.
> Ben bunu degistirmek istiyorum. Optionslarda boyle bir secenek yok.
> Netscape.ad dosyasi var. o dosyayi ise X11 icinde apps-defs gibi bir
> directory icine kopyaladim ama bir degisiklik yok sanirim,
> Bir de Netsace.ad dosyasi icinde windows browser size i verilmis ve bunu

Netscape.ad dosyasini .../apps-defaults altina Netscape olarak
kopyalayin.. O dosyanin icinde bir yerde default window size ile ilgili
bir kisim vardi.. (Su an tam hatirlamiyorum ama bir ara bakar size tam
yerini iletirim..)

> orda kullanabilecegimiz belirtilmis ama nasil kullanilacagini anliyamadim.
> bir de Java_301 bulunamadi gibi bir hata veriyor bazen. onu da dedigim

Java'lar icin de, paket icinde gelen moz_x.zip (ya da bunun gibi bir ismi
var) dosyasini ..../net/java gibi bir yerlere kopyalamak gerekiyordu..
Su an tam yerlerini hatirlamiyoum bunlarin ama daha sonra kontrol eder
tekrar bildiririm.. Bu arada siz README icine bakin.. Orda da olmasi
lazim..

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]