Re: [LINUX:2062] Re: Cyrix 686

EHB Sistem Sorumlusu (admin@ehb.itu.edu.tr)
Mon, 27 Jan 1997 11:22:15 +0200 (EET)

> cyrix cpu'lar icin patch'ler var.. onlari cekmen gerek...
>
> -kutsal

Cyrix islemcileri Pentium tarafindan desteklenen tum komutlari
desteklemiyor, bunun sonucu tam olarak Pentium uyumlu degiller. Herhangi
bir derleme aninda gcc'ye Pentium yerine 486 optimizasyonu vermeniz
gerekecek.

686 16 bitlik komutlari acisindan Pentium ile boy olcusebiliyor, ancak 32 bit
islemlerde Pentium cok daha hizli, Linux 32 bitlik bir isletim sistemi
olmasi dolayisi ile intel uzerinde Cyrix'e nazaran daha iyi performans
veriyor. AMD nin islemcilerinde bu soruna rastlanmadigi soylenmekte
(comp.os.linux.hardware)

Iyi calismalar
F. Kagan