Re: [LINUX:2049] Re: listserv veya majordomo

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Fri, 24 Jan 1997 12:15:23 +0300 (EET)

On Wed, 22 Jan 1997, Murat ARSLAN wrote:

> http://ftpsearch.unit.no/ftpsearch adresinden arama yapabilirsiniz
> orda "majordomo" diye arasaniz karsniza cikacakti
> en son surumu 1.94.1
> ve perl scriptleri.. kendiniz duzenleyebiliyorsunuz..
> ama once README ve INSTALL dosyalarini okuyun
>
> Murat Arslan

Majordomo disinda, www.lsoft.com'da Listserv (ve ListservLite) adinda iki
ayri program da var..
ftp://ftp.lsoft.com/ftp/LISTSERV-Lite/UNIX/Linux-Lite.tar.Z
ve
ftp://ftp.lsoft.com/ftp/listserv/unix/Linux.tar.Z
seklinde bulunuyor.. Oldukca kapsamli birseye benziyor.. Ama bir turlu
yeni list olusturtamadim ben :) (Owner'ini bir yerlerde yanlis tanitmisim
galiba..) Isinize yarayabilir..

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]