Re: Pine ile...?

Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Thu, 9 Jan 1997 13:23:09 +0300 (EET)

> Pine ile mesaj gondererek dosya tranferi yapilabildigini duydum.
> Ama bunun nasil olabilecegini hic bir yerden bulamadim.Bilgisi olan var mi
> acaba, yardimlarinizi bekliyorum.

Email yoluyla ftp hatta gopher/web transferei yapmak
mumkundur. bilkent archive-server (bilserv) ftp kisimini
yapar;
bu isi yapan pek cok merkez var.
inet2.txt inetbook.txt, internet.by-email'de dosyalrind a bu
bilgiler vardir.
``mutad'' duyuruyu gonderiyorum.

Saygilar
Mustafa Akgul
%%%
Inet-tr ve benzeri listelerde yayinlanacak mutad duyuru

1) listeden cikmak istediginizde ilgili LISTECIYE
Subject:
satirinda olmamak kaydiyla
UNSUB LISTE-ADI
mesajini gonderiniz. Ege disindaki LISTECILERDE bu
listproc@domain-adi yada listproc@makina-adi'dir.
En cok kullanacaklariniz
listproc@metu.edu.tr lisproc@bilkent.edu.tr (listeci@bilkent.edu.tr)
listproc@itu.edu.tr listproc@boun.edu.tr listproc@hun.edu.tr
listproc@listserv.akdeniz.edu.tr listproc@bimel.com.tr
listproc@dut.com.tr listproc@msu.edu.tr listproc@marun.edu.tr
listproc@wasp.bio.metu.edu.tr listproc@cs.hun.edu.tr
listproc@nucleus.mam.tubitak.gov.tr listproc@bornova.ege.edu.tr
Ege'deki listeci listserv@vm.ege.edu.tr, doruk'daki de
forum@doruk.com.tr'dir
bu adreslere gondereceginiz bir HELP dosyasi isinize yarar
2) Turkiye'de Internet bagli kuruluslarin listesini
http://www.bilkent.edu.tr/inet-turkey/
http://www.metu.edu.tr/Turkey/inet-turkey.html
http://www.ege.edu.tr/Turkiye/
adreslerinden ogrenebilrisniz.

ayrica bilserv'den
inet-tr.adresler
dokumanini alabilirsiniz.

Internet Directory of Turkey'de (Bilkent) cesitli email
adreslerini bulabilirisniz.
Ayrica www.best.com.tr'da da bir email adresi dizini
bulabilirsiniz.

ttt.com.tr (TTT) Turkiyedeki web'ler
uzerinde tarama olanagi sunan mekanizmalar var.

Bilkent'te de sunucu isimleri uzerinde tarama mekanizmalari
var: http://www.bilkent.edu.tr/inet-turkey/

3)
Internet'e yeni basliyanlarin ekteki mesaji
bilserv@bilkent.edu.tr adresine gondermeleri ve ortaya cikan
dokumanlari gozden gecirmelerini oneririz

begin
send bilkent-arsiv.txt inet-tr.css liste.yardim turkiye.lists
send kemer.txt inet2.txt unix-all.css
dir INFO/Netinfo
dir INFO/Internet/General
dir INFO/Turkce/css