Re: [LINUX:2017] Re: Kernel compile

EHB Sistem Sorumlusu (admin@ehb.itu.edu.tr)
Fri, 27 Dec 1996 12:55:42 +0200 (EET)

Bu bilinen bir hata: GCC Signal 11 .. Donanim kaynakli bir sorun.. Islemci,
Motherboard, RAM uclusunun (yeterince) uyumlu calismamasi sonucununda
olusuyor.. Bu konuda bir FAQ vardi.. ama adresini bulmayi henuz basaramadim..
Bulunca gonderirim.

Cozum: Donanimi degistirin

Ayni sorunla inet-tr96 da karsilastik.. yeditepe isimli makina ilk basta
bu hatayi veriyordu, bir baska makinadaki CPU ile calistirinca sorun
cozuldu..

Gecmis Olsun,
Iyi calismalar,
Iyi seneler