Re: [LINUX:1981] 8.8.4 belasi

Ozerk Alpay (Ozerk.Alpay@raksnet.com.tr)
Wed, 18 Dec 1996 15:06:08 +0300 (EET)

On Tue, 17 Dec 1996, Murathan BostancI wrote:

> Merhaba,
> linux da ndbm.h diye bir dosyayi bulamadigi icin sendmail-8.8.4 compile
> islemine devam etmiyor. ayrica 8.7.5 yada 8.8.0 kullanilan bi linux da
> sendmail upgrade i nasil oluyor ? hangi dosyalarda ne gibi degisiklikler
> yapmak gerekiyor?
> lutfen linux da bunu basarmis birileri embesillere yonelik olarak bunu
> bana anlata bilirmi.
>
> ornegin :
> tar zxvf sendmail-8.8.4.tar.gz
> cd sendmail-8.8.4/
> cd src
> makesendmail CC=gcc
diyil iSte....

sendmail'I aCtIktan sonra src/Makefiles/Makefile.Linux dosyasIna bikaC
deGiSiklik yapmak gerek:

DBMDEF ile baSlayan satIrdan -DNDBM ve -DNIS (eGer NIS yoksa)
opsiyonlarInI silin. sonra src directorisinde makesendmail yazIn
CC=gcc Onemli deGil zira linuxta cc=gcc (symbolik link)
makemap programI derlemeyi unutmayIn.
bide sendmail.cf yarattIktan sonra (bende Ornek linux mc dosyasI var
isterseniz):
Mlocal satIrInI bulun ve P=/bin/mail.local'I P=/usr/bin/procmail veya
CalISan bir mailer ile deGiStirin. daha detaylI bilgi veya yardIm iCin
bana ulaSabilirsiniz.
saygIlar.

Ozerk Alpay
Ozerk.Alpay@raksnet.com.tr Abidin Daver 23/1
ozerk@ankara.edu.tr Cankaya 06550
http://www.raksnet.com.tr/~alpayoz Ankara - TURKEY
HOME: 90(312)4380690 WORK: 90(312)4400072