Re: [LINUX:1972] Re: Mac Disketleri

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 17 Dec 1996 15:00:54 +0300 (EET)

On Tue, 17 Dec 1996, Umit Akarsu wrote:

> Merhaba
> Ben Mini linux diye birsey duydum
> Dos tan aciyorsun ve kapatiyorsun bir program gibi
> bu konu hakkinda bilisi olan bana yardimci olabilirmi
> eger varsa bende bulmak istiyorum
> Iyi calismalar..

Evet, Minilinux DOS altindan Linux emulasyonu yapan bir software.. Daha
dogrusu Linux'un DOS'ta calisan versiyonu.. Linux ile ilgili her tur
denemeyi Mini Linux'da yapabilirsiniz.. Her ne kadar gercek 32-bit hizinda
olmasa da yine de isinizi gorur..
Bu seti, sunsite'dan veya Linux distribution'larinin oldugu site'lardan
(tsx-11.mit.edu olabilir) bulabilirsiniz.. Yanilmiyorsam Apps veya Devel
dizinlerinden birinin altinda oluyordu.. Bir bakin, bulamazsaniz tam
yerini bulup bildiririm..
Iyi calismalar..

> HoPe For The Future
> ("\''/").___..--''"`-._..