Re: [LINUX:1967]

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Fri, 13 Dec 1996 09:04:16 +0300 (MEST)

Merhaba,

On Thu, 12 Dec 1996, Murat Arslan wrote:
> Selamlar,
> Uzun ugraslar sonucu Linux a Hp 690C printer i tanitmayi becerebildim.. su
> an normal text leri hic bir sorun cikartmadan bastirabiliyorum fakat bir
> turlu resim bastiramadim... XV programi ile deniyorum oda format i ps e
> cevirip gonderiyor ama bir turlu printer bunu basmiyor... sadece bir
> satiri adobe falan filan diye birsey absiyor ve aldigi kagitlari geri
> vermeye basliyor... netscape dede ayni sey.. acaba sorun nerede.???

Linux ile IBM proprinter'e bile PS bastirabilen bir yazilim vardi. Adini
su anda hatirlamiyorum. (Tekrar buldugumda yazarim) Ben bununla
HP-DeskJet-520'den PostScript cikti almistim. Cok ta guzel yapiyor.

Bu program beraberinde gelen cesitli filtreler sayesinde ayni yaziciyi
birkac farkli formatta kullanmak mumkun oluyordu.

Linux ile ilgili printing software'lerin bulundugu yerlere bir bakin.
Hatirladigim kadari ben o programla ilgili bir cumleyi Printing-HOWTO da
okumustum. Sonra orada bahsedilen yerden FTP ile almistim.

Yavuz Darendelioglu

Network & Systems Admin.
Department of Biology
METU - ANKARA