Re: [LINUX:1957] Re: Fonts

Murat ARSLAN (arslanm@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Fri, 6 Dec 1996 14:25:38 +0300 (MEST)

On Fri, 6 Dec 1996, Burak DAYIOGLU wrote:

> setfont binary'si elinizde varsa, /usr/lib/kbd/consolefonts dizinindeki
> herhangi bir font'u, mesela tr8x16'yi setfont tr8x16 seklinde set
> edebilirsiniz.
>
> Deneyin, olmazsa yardimci olayim...
>
> Selamlar,
> Burak
>
> My brain has a slow ping response...
> Burak DAYIOGLU, HACETTEPE UNIVERSITY DEPT. OF COMPUTER SCIENCE & ENGINEERING
> http://www.hun.edu.tr/~bbm759 e-mail: bbm759@hun.edu.tr

Simdi,

kbd_mode binary file'iniz varmi ??
PATH'i genelde
/usr/bin/kbd_mode olur

Sonracima /usr/lib/kbd/keytables dizini altInda tonla file var
Nedir bunlar ?
Pek Cok dil iCin keymap'ler.

KullanIm:
kbd_mode pl.map
Polonya keyboard yUklenmesi iCin.
setfont ise sadece fontun toipini deGistirir.

Isterseniz kbd_mode azerty.map ile klavyenizi azerty mode'una
Cevittirebilirsiniz de

KaLin Esen

Murat Arslan
A: Erdener abicim benim, canIm abim, gUzel abim, $u senin Lin...