Re: [LINUX:1878] Re: Unix 2 NT Mount / cok IP li Linux

ARiF UYSAL (uysal@ee.gannon.edu)
Wed, 30 Oct 1996 15:18:47 -0500 (EST)

Merhabalar,
NTFS'in Linux u desteklemiyo ama Linux NTFS leri destekliyo olabilir,
yeni kernellerde (belki ??) Ama sanriim gecen gun okudugm bir datacomm
dergisinde., bir program oldugunu ve UNIX ile NT nin harddisk paylasma, (
NFS uzerinden) yapmasini sagladigini okudum. sadece 4 satirdan olusan bir
reklam idi. Pek bilmiyorum o konuda. Bir makinaya birden fazla ad ve IP
vermek olayi biraz acayim.
Bir linux um var. 486, 16mb ram, 1 gig harddsik vs..

192.204.50.81=arif1.ee.gannon.edu
192.204.50.82=arif2.ee.gannon.edu
192.204.50.83=arif3.ee.gannon.edu

Bu isimler gercekde yok ve ip lerde ee bolumunde baska makinalara ait.
Neyse, benim amacim, bu 3 ip veya daha fazlasini.. bir linux makinasina
bagli olarak, cikartmak. Mesela, birisi arif1.ee.gannon.edu deki homepage
i gormek istiyor ve linux e 81 ipsini gonderiyor. Linux bunu alarak. ona
81 icin ayrilmis ( yapilmis) olan page i geri yolluyor. Ayni skeilde oteki
bir kisi arif2 adli makinadaki page i gormek istrerse. Linux ona 82 nolu
ip icin olan page i gonderecek. Boyle ce bir makinayua birden fazla isim
tanima, ve web server i da ayni sekilde programlayarak. gelen pageleri
ayarlamak istiyorum,. Bunu NT de yapiyorsunuz, NT 3.51 de ve var. Web
server olarak Website 1.0 ve 1.1 bunu destekliyordu. Ama tek sorun sadece
iki isime kadar. Acaba ayni seyi linux de yapabilme imkani varmi. Eger cok
karisik geldi ise. liste disi mail de atabilirimn. sanirim biraz daha iyi
olur. Kolay gele

ARiF UYSAL

uysal@ee.gannon.edu
http://www.ee.gannon.edu/~uysal