Re: [LINUX:1854] adaptec AHA-2940

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Wed, 23 Oct 1996 23:25:48 +0400 (MEDT)

On Wed, 23 Oct 1996, Alper TARHAN wrote:
> selamlar,
> Adaptec-AHA2940 SCSI kontrol kartim ve 1 GB lik bir SCSI hard diskim var.
> Slakware 3.0 distribution'in dan cikan 'AHA2940' isimli bootkernel imagei'i
> kullaniyorum, fakat SCSI hard diskimi gordurmeyi basarmadim.
> Bir bilgisi veya deneyimi olan var mi acaba?

Merhaba,
Ayni sorunu yaklasik 10-11 ay once yasamistim. Adaptec'i Turkiye'den
aldinizsa onun eprom versiyonu eski oldugundan bu sorunla karsilasirsiniz.

Ben Bolume aldigimiz makinada (Amerika dan gelmisti) adaptec ten memnun
kaldigim icin biryere ayni karti tavsiye etmistim. Sonra bin pisman oldum.
Sonucta nedeninin eprom versiyonu oldugunu anladik ve oranin kartini
Buslogic ile degistirdik. Ustelik daha da ucuzdu. Ayrica TUBITAK'in
bir biriminde de ayni sorun yasandi. Degistirerek cozuldu. Siz de yol
yakinken degistirme olasiligini dusunun derim.

Adaptec'in eprom versiyonu ile ilgili bir bilgi ldp'lerde biryerlerde
olacakti. Orada adaptec kartinin hangi versiyonundan itibaren
desteklendigi ile ilgili detayli bilgi vardi.

Saygilar,

Yavuz Darendelioglu