Re: [LINUX:1850] passwd olmayan makina .... ;)

Aeolus (aeolus@accessone.com)
Wed, 23 Oct 1996 07:05:16 -0700 (PDT)

Yapacaginiz tek sey bir boot disk ile boot up yaptiktan sonra hard diski
floopy'ye
mount edip etc/password'daki eski password'u tamamen (root::) temizlemek.
Ondan sonra passwd'suz olarak girebilirsiniz.

Kolay gelsin

* *
* * *
* Aeolus-Computing@Worldnet.Att.Net * * *