Re: [LINUX:1805] Re: lynx+bg?

Cihat ARIKAN (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Fri, 11 Oct 1996 13:35:19 +0300 (EET)

On Fri, 11 Oct 1996, Ozerk Alpay wrote:

> On Fri, 11 Oct 1996, Cihat ARIKAN wrote:
>
> ^Z ile suspend ettikten sonra bg komutu ile back-ground'a at ve logout yaz.
> hadi hayIrlI iSler.
abi anlatamadim galiba..,
Ben nasil suspend yapilir diye sormuyorum..
Siz lynx'de bir dokuman alirken bunu yaptiniz mi??
Dokumani kesiyor alet.. Ben bu kesme isini nasil engellerim diyorum..
Ve de Ctrl-Z/bg yaptiginda (bg'e gecmeden fg bile yapsam!) sanki dokuman
bitmis gibi hemen davraniyor.. Benim sorunum buydu.. Yani suspend
isleminin nasil yapilacagi degil..
Bu konuda bir fikriniz varsa seve seve dinlerim :)

Ayrica, bir arkadas nohup ile denememi soylemisti..
Malesef onda da sonuc degismiyor..

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]