Re: [LINUX:1794] Re: dosya

Mehmet Erden (aeolus@accessone.com)
Wed, 9 Oct 1996 03:47:33 -0700 (PDT)

On Wed, 9 Oct 1996, TUGBA TASKAYA wrote:

> **** Fakat rm komutu linki kaldiracagina dosyayi sildi !!!!!
> >
> ****************Dokuz Eylul University****************
> *Computer Engineering Department Sophomore *
> *E-Mail: taskaya@novell.cs.eng.deu.edu.tr *
> * 95taskay@alpha.cs.eng.deu.edu.tr *

**** Istediginizde bu degilmiydi zaten? Daha evvelki mesajlarinizda

link'in permisyonlarinin lrwxrwxewx ve ucunda bir dosya olmadigini

yazmistiniz. link permisyonlarinin 'l' ile baslamasi symbolic link

oldugunu, ve ucunda bir dosyanin gozukmemesi ( -> ) dosyanin zaten

evvelden silindigini gosterir. Symbolic Link'leri dosya olarak dusunmeyin,

onlar sadece gercek dosyalari isaretleyen baglar...

Iyi calismalar...

M.E