Re: [LINUX:1749]

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Wed, 18 Sep 1996 10:08:43 +0400 (MEDT)

On Tue, 17 Sep 1996, O.Cengiz Demir wrote:
> Selamlar,
> bir sorunum var :
> Pek muhterem(!) arkadasim Murat , buradaki Linux 'uma Odtuden reboot cek
> tiginden beri benim console 'dan actigim accountlarin terminali console
> gorunmuyor... ne hikmetse benim console dan actigim accountlarin disinda
> kim nereden ne account acarsa hepsininde terminali console gorunuyor.??
>
> bi fikri olan ..??

Merhabalar,

Benzer bir sorunu ben de yasamistim. Ben sistemi ilk kurdugumda hersey
normaldi. Yaklasik 15-20 gun sonra nasil yaptigimizi ortaya
cikaramadigimiz bir sekilde olustu.

Sisteme ilk login olan, nereden login olursa olsun "console" dan login
gorunuyordu. Sonunda /dev dizinininde bulunan MAKEDEV scripti ile
ttyp'leri ve console'u yeniden yaratarak cozmustum. /dev/REDAME.MAKEDEV
dosyasini okuyunuz.

Saygilar,

Yavuz Darendelioglu
Biyoloji Bolumu - ODTU