Re: [LINUX:1721] Linux hakkInda birkac soru

Tural KAPTAN (kaptan@fiesta.me.metu.edu.tr)
Wed, 11 Sep 1996 08:46:09 +0300 (EET DST)

On Tue, 10 Sep 1996, Selami AKSOY wrote:

> Merhaba,
> Bu mail'i daha once gondermistim. Ama zannediyorum ulasmadI. Bu sebeple
> tekrar gonderiyorum. Ikinci alanlardan ozur dilerim.
>

> Oncelikle sormak istedigim su. Bir Creative kit var. Onceden bu cdrom
> secondary master'de takIlI idi ve /dev/hdb diye mount ediyordum. Fakat
> gecen gun bu cdrom'u bir sebepten dolayI ses kartInIn uzerine taktIm.
> Bundan sonra linux cdrom'u gormemeye basladI. BaglantIlarda hic bir sorun
> yok. Cunku 95 hic sorunsuz goruyor. Sebebi hakkInda bir fikriniz var mI
> acaba. Bu arada /dev/cdrom'u /dev/sbpcd ye link'ledim.

Bende de ayni sorun oldu. Kernel'i mutlaka
1.) SB ile compile edeceksin
2.) kernel configurasyondan CD-ROM (non SCSI ..)'den Mata..(bisey)/Creative
TEAC CDROM support'u sececeksin
3.) /dev/cdrom 'u da /dev/sbpcd'e link et..

Sevgi, Saygi ... BESIKTAS

Tural