Re: [LINUX:1722] Re: Linux hakkInda birkac soru

Selami AKSOY (selami@Flipper.Bitav.Org.TR)
Tue, 10 Sep 1996 16:18:26 +0300 (EET DST)

On Tue, 10 Sep 1996, Cihat ARIKAN wrote:

> Burada, onceki kerneliniz IDE CD'e gore mi compile edilmisti? Yoksa SB'e
> gore mi? Gorunuse gore SBPCD support edilmiyor gibi ama dmesg'de SB ile
> ilgili birseyler yaziyor mu acarken? (Auto-probing yapiyor mu?)

Kernel'de ikisi de vardI. Daha onceleri baska bir arkadas da ses kartI
uzerinden gosteremedigini soylemisti. Baska bir sey olabilir mi acaba?
Bir de su Slackware96 davasIna cevap verecek kimse var mI acaba?

Selamlar, SaygIlar.

Selami.